ESTÀS EN: Produccions Propies > UN SOPAR DE COMPROMÍS
UN SOPAR DE COMPROMÍS
- INFORMACIÓ
- FITXA TÈCNICA
- CRÍTIQUES
Un sopar de compromís és una comèdia fresca que parla de la vida quotidiana de cinc dones que passen dels 40. A partir d’un col·loqui casual i irònic analitzaran temes d’actualitat, com l’esclavitud al món de l’estètica i la imatge o el paper de la dona en la societat actual, entre altres.
La presència de la dona en la societat ha canviat. Fa uns anys, la dona que passava dels quaranta era una dona “vella”. Les cinc dones d’ Un sopar de compromís -Mabel, Victoria, Lola, Sara i Amàlia- reivindiquen que una dona de 40 és “bella” i socialment vàlida i necessària.
L’espectador, des d’una posició privilegiada, anirà muntant un divertit trencaclosques i descobrirà la realitat de cada personatge: quines inquietuds tenen i quins secrets amaguen.
Direcció i dramatúrgia Joan Peris
repartiment
Pilar Almeria VICTÒRIA
Isabel Carmona MABEL
Amparo Fernández/ Amparo Ferrer Báguena SARA
Pilar Matas LOLA
Isabel Requena AMÀLIA
Ajudant de direcció Martín Crespo
Espai escènic Concha Ros
Il·luminació Toni Sancho
Vestuari Enric Garcia
Fotografia Santi Carreguí
Comunicació i promoció Gemma Botella
Producció executiva i gerència Concha Ros
Producció Companyia Teatre Micalet, Pilar Almeria i Joan Peris
“…la dirección de Joan Peris es más que elogiable, pulcra y con un gran sentido del equilibrio, tratándose de un trabajo a partir de improvisaciones. Un trabajo que las cinco actrices bordan. Se nota que se sienten a gusto, extraen todo el jugo a sus personajes, y transmiten ese gusto (ese jugo) al respetable.”
Enrique Herreras. Levante, viernes 3/5/07
“…un quotidià sopar de dones esdevé una oportunitat de fer art dalt de l’escenari… Impossible que no es desperten els sentiments amb un somriure que esdevé rialla… la vida mateixa convertida en teatre desplegable.”
Paula Reig. Qué y Dónde, 27/4/07-03/05/07
“…cabe situar en el aspecto formal y en la labor de las intérpretes el interés fundamental de esta curiosa y atrevida propuesta.”
Nel Diago. Turia, 4/10 mayo 2007